Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

W Baldur’s Gate 3 można umrzeć w pierwszych 15 sekundach gry
Prowadzone na żywo pokazy Baldur’s Gate III zdążyły nam już udowodnić, że będzie to tytuł trudny – szefowi Larian Studios, Svenowi Vincke, kilkukrotnie zdarzyło się doprowadzić postać do śmierci w swojej własnej grze (zawsze przyjmował to dzielnie, rzucając komentarze w stylu „och nie, znowu. To nie miało się zdarzyć” albo „nie uwierzycie, ale przeszedłem to piętnaście razy przed tym pokazem”). Nie ma wątpliwości, że omawiana produkcja będzie wymagała od graczy dużo ostrożności. Świetnie obrazuje to wywiad z Nickiem Pecheninem, który rozmawiając z dziennikarzami serwisu Rock Paper Shotgun stwierdził, że w BG3 można umrzeć dosłownie w pierwszych piętnastu sekundach właściwej rozgrywki.

Jeśli nie jesteś ostrożny, grając Astarionem możesz zginąć w Baldur's Gate III w pierwszych 15 sekundach gry. Wystarczy, że klikniesz na rzekę - chodzi o rzekę Chionthar, która płynie zaraz obok ciebie. Jeśli po prostu nie zwrócisz na to uwagi, rozpłyniesz się niczym w kwasie, dokładnie w miejscu w którym się pojawiasz – stwierdził Nick Pechenin.

Wampir nie może przekroczyć rzeki (to jedna ze słabości tego typu istot), ale spokojna, nieruchoma sadzawka czy bajorko nie stanowią dla niego problemu. Twórcy gry musieli więc przejrzeć cały świat Baldur’s Gate III – kawałek po kawałku – i sprawdzić, czy miejsca, w których znajdowała się woda, są właściwie oznaczone. Dzięki temu Astarion nie zginie na przykład przechodząc przez niewłaściwą kałużę. Produkcja bierze też pod uwagę inne charakterystyczne cechy nieumarłych krwiopijców – np. fakt, że muszą oni zostać zaproszeni do domu, zanim będą mogli do niego wejść. Warto odnotować, że te unikatowe mechaniki nie mają być skrajnie restrykcyjne – nie chodzi o to, by uprzykrzać graczom zabawę, a dać im ciekawą postać do odgrywania.

Na początku gry jest osada, której pomagasz w odparciu ataku goblinów. I oni krzyczą coś w stylu "chodźcie, nadchodzi więcej goblinów!". Astarion reaguje na to stwierdzając "Ach! Zostałem zaproszony!" – mówi projektant Larian Studios, podając przykład sztuczek stosowanych przez deweloperów.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Klemens
2020-07-30 14:03:29
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow